Zwroty i Reklamacje

Ostatnia aktualizacja: 1 stycznia 2025

Polityka Zwrotów

1.1. Produkty standardowe:

  • Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki
  • Produkt musi być w stanie nienaruszonym, z oryginalnym opakowaniem
  • Koszt zwrotu pokrywa klient (z wyjątkiem sytuacji gdy produkt jest wadliwy)

1.2. Produkty personalizowane:

  • Nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe lub niezgodne z zamówieniem
  • W przypadku produktów wykonanych według specyfikacji klienta, odpowiedzialność za poprawność danych spoczywa na kliencie

Polityka Reklamacji

2.1. Przyjmujemy reklamacje w następujących przypadkach:

  • Produkt jest uszkodzony mechanicznie
  • Produkt ma wady fabryczne
  • Produkt nie odpowiada opisowi ze strony internetowej
  • Produkt uległ awarii w ciągu 14 dni od otrzymania (podlegające weryfikacji)

2.2. Proces reklamacyjny:

  1. Zgłoszenie reklamacji na adres [email protected] w ciągu 14 dni od stwierdzenia wady
  2. Dołączenie zdjęć dokumentujących uszkodzenie/wadę
  3. Weryfikacja reklamacji przez nasz zespół (do 7 dni roboczych)
  4. W przypadku uznania reklamacji - wybór rozwiązania przez klienta (naprawa, wymiana, zwrot środków)

2.3. Nie przyjmujemy reklamacji w przypadku:

  • Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania
  • Naturalnego zużycia produktu
  • Zmiany zdania przez klienta (w przypadku produktów personalizowanych)

Gwarancja

3.1. Okres gwarancyjny:

  • 12 miesięcy na wady materiałowe i fabryczne
  • Gwarancja nie obejmuje zużycia eksploatacyjnego

3.2. Warunki gwarancji:

  • Konieczne zachowanie dowodu zakupu (faktura/paragon)
  • Produkt musi być używany zgodnie z przeznaczeniem
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem

Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji

Email: [email protected]

Telefon: +48 881 099 912 (w godzinach 9:00-17:00)

Adres do zwrotów:
Personalizowane Worki Treningowe
ul. Aleksandrowska 202
91-201 Łódź
z dopiskiem "Zwrot/Reklamacja"